JBL Charge 2+ groen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Charge 2+ groen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Joey 24-09-2015
Geschreven voor: JBL Charge 2+ groen

Super tof ding! Ik heb hem overal mee naartoe en het is erg handig dat je ook je telefoon ermee kan opladen zonder dat hij snel op raakt. Wel jammer dat hij niet met andere draadloze speakers kan interacten.

MichielBrouwer 12-08-2015
Geschreven voor: JBL Charge 2+ rood

Wat een geweldig apparaat! Ik ging eigenlijk naar de winkel om de JBL Flip 3 te beluisteren en eventueel te kopen. En toen zag ik de grotere broer ervan, deze JBL Charge 2+. Dus ook maar even beluisterd. Ik ben blij dat ik het heb gedaan. De Flip 3 is prima hoor, maar het verschil in geluidskwaliteit was mij die 40 euro extra dubbel en dwars waard. Ik sta echt verbaasd dat er zulk kwalitatief goed en uitgebalanceerd geluid uit komt. Goede bas zonder dat het overdreven klinkt, middentonen helder en ook de hoge tonen komen op een heel prettige manier door.

Zwaar onder de indruk en superblij met mijn aankoop. Een ab-so-lu-te aanrader!